مراکز فروش پارچه وال طرح دار


این شرکت تولیدی یکی از بهترین مراکز فروش پارچه وال طرح دار در سطح کشور است و عالی ترین کیفیت از پارچه تهیه شده با نخ خالص را که در عرض صد و پنجاه سانتی متر و متراژهای درخواستی یا طاقه های کامل در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد.

مراکز فروش پارچه وال طرح دار

کاربرد پارچه وال طرح دار چیست؟

کاربرد پارچه وال طرح دار چیست؟ پارچه های وال طرح دار یکی از انواع بسیار عالی پارچه در به کار بردن نخ خالص در تارو پود آن می باشد. این کالا بسیار خنک بوده و مختص فصول گرم سال است.کاربرد پارچه وال بسیار فراوان بوده و به علت جنس خنکی که دارد در تهیه و طراحی مانتو، شومیز، سارافون، بلوز و شلوار راحتی،دامن، روسری، شال، پیراهن، شلوار بیرونی، تیشرت، لباس های مجلسی خنک، بلوز،شلوار بچگانه و غیره را می توان نام برد.

این مدل از پارچه بافت نازک و بدن نما دارد و ضخامت متوسط داشته و ایستایی متوسط دارد.پارچه های وال در واقع نسل جدیدی از پارچه های حریر هستند که در گذشته بافت نازک تری داشتند اما امروزه به درصد به کار بردن نخ و پنبه در حجم و ضخامت تار و پود آنها اضافه شده تا علاوه بر تهیه لباس های نازک و بدن نما برای طراحی مانتو و شلوار های خنک تابستانی و شال های بلند و قواره طولانی استفاده های مفید و جذاب و کاربردی به عمل آید.این پارچه ها دارای تمامی رنگ ها می باشد و در طرح های مختلف چهار خانه، راه راه، گل دار، گل درشت، گل ریز و بسیاری از طرح های عامه پسند طراحی و تولید شده است.

ارائه کننده پارچه وال طرح دار

ارائه کننده پارچه وال طرح دار این شرکت تولیدی بزرگ ترین ارائه کننده پارچه  وال طرح دار در تمامی مدل ها و رنگ ها و طرح ها با کیفیتی عالی و بی نظیر میباشد. این نمایندگی بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت به تمامی مشتریان عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.ارائه پارچه وال طرح دار به صورت مستقیم و بدون واسطه برای تمامی مشتریان عزیز که در سراسر نقاط کشور حضور دارند امکان پذیر بوده و میسر شده است.

فروشگاه فروش پارچه وال طرح دار در تمامی نقش و رنگ ها هم اکنون از طریق این راه ارتباطی پذیرای ثبت سفارشات شما عزیزان است. فروشندگان پارچه وال طرح دار که در این نمایندگی بزرگ فروش حضور دارند و افتخار این را کسب کرده اند تا به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با شما خوبان و خریداران نکته سنج و خواهان خرید محصولی باکیفیت و قیمت مناسب ارتباط برقرار نمایند و همه روزه پذیرای ثبت سفارشات شما عزیزان باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *