فروشنده پارچه رومبلی صادراتی


امروزه در کشور ما با توجه به پیشرفت کیفیت و تنوع تولید انواع پارچه مبلی توسط کارخانه های ایرانی، فروشندگان و تولیدکنندگان این کالا تصمیم به صادرات انواع و اقسام پارچه های رومبلی کرده اند.

آن ها می توانند از این طریق درآمد خوبی برای خود و همچنین کشور کسب نمایند. پارچه رومبلی صادراتی با کیفیت بالا را فقط از ما بخواهید.

فروشنده پارچه رومبلی صادراتی

مشخصات پارچه رومبلی مخمل

مشخصات پارچه رومبلی مخمل

مشخصات پارچه رومبلی مخمل به شرح زیر می باشد:

به طور کلی می توان گفت که پارچه مخمل رومبلی به سبب نرم بودن و همچنین داشتن ظاهری زیبا جهت روکش کردن مبل ها استفاده می شود. این نوع پارچه به سبب دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد در خیلی از لوازم منزل استفاده شود و زیبایی ویژه ای را به منزل می بخشد.

به طور کلی پارچه مخمل که جهت روکش مبل استفاده می‌شود دارای بافت محکم تر و همچنین سفت تری نسبت به سایر پارچه های دیگر می باشد و دلیل این امر به این خاطر است که این پارچه فقط به شکل افقی بافته نمی‌شود.

الیاف کرک موجود در پارچه های مخمل سبب برجسته تر شدن بافت پارچه می شود. در میان رنگ هایی که در پارچه های مخمل وجود دارد، رنگ آبی در مقایسه با سایر رنگ های دیگر دارای جلوه ای خاص تر می باشد.

 ویژگی مهم پارچه مبلی مخمل این می باشد که وقتی فرد به آن دست میزند کاملاً نرمی آن پارچه را احساس می کند.

ولی لازم به ذکر است که بگوییم نگهداری از پارچه مخمل کمی سخت و مشکل است و نیاز به دقت و توجه بیشتری در زمان تمیز کردن آن می باشد بهتر است که جهت تمیز کردن پارچه رومبلی مخمل از یک برس نرم استفاده نماییم تا بتوانیم کرک های موجود بر روی آن را جمع آوری نماییم

اگر استفاده فرد از مبل زیاد باشد بهتر است پارچه ای مبل، ترکیبی از مخمل با موهر یا پلی‌استر جهت روکش کردن مبل ها باشد. عموماً بافت پارچه مخمل نرم است و این امر سبب می‌شود که این نوع پارچه دوام و استحکام خیلی بیشتری داشته باشد.

جهت جلوگیری از ساییده شدن پارچه مخملی روکش مبل لازم است که به برخی از نکات توجه ویژه‌ای کنیم: تشک های مبل را باید به طور مداوم تغییر جهت دهیم تا از یک قسمت آن بیشتر از سایر بخش ‌های دیگر استفاده نشود. لازم است که جهت جمع آوری کرک های روی پارچه مبل به صورت منظم هر هفته از یک برس نرم استفاده نماییم. از قرار دادن وسایل سنگین بر روی پارچه مخمل مبل جدا خودداری نمایید

 

مراکز عرضه پارچه رومبلی صادراتی

مراکز عرضه پارچه رومبلی صادراتی

امروزه مراکز تولید و عرضه پارچه رومبلی صادراتی رو به افزایش است و این امر به سبب آشنایی بیش از پیش تولید کنندگان با سلیقه و نیاز مشتریان است. به همین جهت همه تولید کنندگان با هم رقابت می کنند و محصولاتی تولید می کنند که بتوانند رضایت مشتریان خود را کسب کنند.

 

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *